• No one has Ever Become Poor from Giving!

0(0)

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach! Przegląd metod dostępu. (wersja bez zaświadczenia)

  • Czas trwania 03h
  • Suma zarejestrowanych 0
  • Ostatnia aktualizacja 4 września 2021

Opis

Wskazywanie palcem symboli, sięganie po symbole aby dokonać wyboru czy też  odczepianie symboli na rzepach i ich podawanie ich  partnerowi komunikacyjnemu na stałe zagościło w powszechnym myśleniu o organizacji pomocy komunikacyjnej dla Użytkownika AAC.

I faktycznie, dostęp bezpośredni, jako jedna  z metod dostępu, będzie furtką do komunikacji dla bardzo dużej grupy Użytkowników AAC.
Co jednak z tymi osobami, które nie mają możliwości wskazywania ręką czy też palcem, lub wskazują wyłącznie z bardzo małej ilości elementów?
Czy powinni mieć w związku z tym dostęp do mniejszej ilości słów?
Czy wskazywanie ręką zawsze jest najbardziej wiarygodną metodą dostępu?

Czego się nauczę?

  • Dzięki udziałowi w kursie dowiesz się:
  • 1. Jak diagnoza sensoryczno-motoryczna przekłada się na wybór metody dostępu.
  • 2. Czym są bezpośrednie i alternatywne metody dostępu.
  • 3. Dla kogo dostęp bezpośredni może być dobrym rozwiązaniem, oraz na co trzeba zwrócić uwagę.
  • 4. Jakie ułatwienia w nawigacji po pomocy komunikacyjnej można zaproponować Użytkownikom AAC.
  • 5.Jakie są korzyści i ograniczenia książki z odczepianymi symbolami.
  • 6. Na co zwrócić uwagę przy książce na wskazywanie wzrokiem.
  • 7. Jakie są rodzaje książek do skanowania i czemu służy kolumna operacyjna.
  • 8. Czym jest i jak działa dostęp łączony.
  • 9. Dla kogo rozwiązaniem może być dostęp kodowany.

Tematy tego kursu

13 Lekcji 03h

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- wstęp

Szkic lekcjiNie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- wstęp00:09:00

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja I

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja II

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja III

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja IV

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja V

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja VI

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja VII

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja VIII

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja IX

Nie tylko palcem, nie tylko symbole na rzepach!- lekcja X

Na zakończenie!

O autorze

0 (0 Oceny)

20 Kursy

2 studenci

99.00 

Materiał zawiera

  • W kursie znajdziesz zarówno materiały filmowe, dodatkowe artykuły. Otrzymasz również dostęp do naszych artykułów, oraz wskazówki z jakimi treściami dostępnymi na naszej stronie za darmo, warto się zapoznać aby rozszerzyć swoją wiedzę!

Wymagania

  • Aby maksymalnie skorzystać z udziału w kursie warto wcześniej zapoznać z naszymi darmowymi materiałami dostępnymi w bazie wiedzy oraz zakładce "Nasze działania- pora pogadAAC”.

Docelowi odbiorcy

  • Kurs dedykowany jest zarówno rodzicom, jak i specjalistom odpowiedzialnym za wprowadzanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) osobom ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi (CCN).
Make a Donation
Paybal button
Become A volunteer