• No one has Ever Become Poor from Giving!

Z wykształcenia jestem neurologopedą, terapeutą integracji sensorycznej oraz pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Na co dzień prowadzę terapię niemowląt i małych dzieci z trudnościami w realizowaniu funkcji pokarmowych. Zajmuje się również wspieraniem rozwoju mowy i komunikacji.  Bliskie są mi niedyrektywne metody pracy, podeście responsywne gdzie najważniejszy jest komfort i poczucie bezpieczeństwa małego pacjenta.

Doświadczenie zdobywałam w wielu placówkach na terenie Krakowa, m.in. w Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym dzieciom i ich Rodzinom.

WYBRANE UKOŃCZONE SZKOLENIA:

Dysfagia u niemowląt i małych dzieci (Dore Blom)
Tongue Tie Congress, Pierwszy Międzynarodowy Kongres Wędzidełek.
Guguhopla i Przyjaciele. Od wcześniaka do roczniaka – wybrane aspekty terapii karmienia.
Trudności w jedzeniu u dziecka – perspektywa psychologiczna. Jak wspierać rodziców i dziecko?
Jedzenie doustne wyzwaniem dla dzieci karmionych przez sondę lub PEGa.
Rozwój funkcji karmienia – zaburzenia i leczenie: Podstawy responsywnego karmienia (Jenny McGlothlin).
Konferencja „Karmienie piersią a ortodoncja”.
Konferencja „Karmienie i jedzenie w praktyce logopedycznej”.
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym.
Diagnostyka i  bioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście.
Diagnoza i terapia zaburzeń karmienia.
Wczesna interwencja logopedyczna.
Metoda verbotonalna w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej.
Terapia ustno – twarzowa i jej wpływa na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi, moduł I.
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii, moduł II
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii, moduł I
II stopień oraz uzyskanie certyfikatu i uprawnień terapeuty integracji sensorycznej
Neurobiologiczne Podstawy Integracji
Sensorycznej I stopień w zakresie terapii integracji sensorycznej
Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych

Make a Donation
Paybal button
Become A volunteer