OD ZMIANY NASTAWIENIA
z
„Czego mogę nauczyć dziecko?”
na
„Czego ja mogę nauczyć się o dziecku, aby wejść w nim w relację, by móc go czegoś uczyć?”
NADAWANIE ZNACZENIA = DOKŁADNY OPIS CO WIDZĘ/ SŁYSZĘ + INFORMACJA O TYM JAK TO ODCZYTUJĘ
nadawanie znaczenia każdej aktywności dziecka np. “Widzę, że się uśmiechasz. Myślę, że podoba Ci się”,
nazywanie uczuć np. “Widzę, że machasz rękami. Jesteś zniecierpliwiona”,
uznawanie różnych form komunikacji,
używanie najlepszego „tak” do komunikacji!
zakładanie kompetencji,
bycie głosem dziecka- modelowanie.
Opracowanie: Katarzyna Włodarczyk
Blog
DANE
KRS: 0000759988
|
NIP: 5170396028 |
REGON: 38194805700000
KONTO: 98114020040000390278282719
KONTAKT
ul. Okulickiego 2
36-060 Głogów Małopolski
tel. 660 197 119
generaacja@gmail.com