1. Od budowania NAWYKU, że książka do komunikacji zawsze przy dziecku (przez pierwszy tydzień tylko noś ją cały czas przy dziecku).
2. Od zaczynania zawsze na stronie 1 i podążania za linkami. Rozmiar książki może przytłaczać,
ale pójdziesz tylko do stron wskazanych przez linki, ale całego tego słownictwa możesz potrzebować, żeby modelować dziecku.
3. Używania systemu do mówienia do dziecka w codziennych sytuacjach i porach, kiedy tylko będzie to możliwe:
1. mówienia do siebie,
2. modelowania inicjacji kontaktu,
3. opisywania.
4. realizowania wszystkich funkcji komunikacyjnych,
5. zachęcania innych do modelowania.
6. wyznaczenia realnych celów:
1. zacznij od słów na pierwszej stronie
2. dawaj wybory
3.. zadawaj pytania
5. modeluj, modeluj, modeluj!
6. Brakuje ci słowa- zapisz.
7. Pamiętaj- to dobrze robić błędy- wykorzystaj to do modelowania strategii naprawczych!
Opracowanie:„Communication Strategies for Children who have Rett Syndrome: Partner-Assisted Communication with PODD”Linda Burkhart
„PODD Communication Books” Linda Burkhart
‚Programatic Organisation Dynamic Display PODD® User Manual for The Grid 2”
Katarzyna Włodarczyk
Blog
DANE
KRS: 0000759988
|
NIP: 5170396028 |
REGON: 38194805700000
KONTO: 98114020040000390278282719
KONTAKT
ul. Okulickiego 2
36-060 Głogów Małopolski
tel. 660 197 119
generaacja@gmail.com