Niezależnie od tego czy robisz czytanie uczestniczące intuicyjnie czy trzymasz się którejś z opisanych powyżej strategii ZAWSZE należy zwracać uwagę początkujących czytelników na tekst (Justice, Kaderavek, Bowles, Grimm, 2005), jego formę i cechy charakterystyczne (Justice, Ezell, 2004).
Jak to robić?
Erickson, K., Hatch, P., Clendon, S.A. (2010), Literacy, aasistive technology, and students with sagnificant disabilities. Focus on Exeptional Children, 42, 1-16
Erickson, K., Koppenhaver, D., (2019) Comprehensive Literacy for All. Teaching Students with Sagnificant Disiabilities to Read and Write, Paul.H. Brookes Publishing Co.
Ezell, H. K., Justice, L. M. (2005), Shared storybook reading: Building young children’s language and emergent literacy skills, Baltimore MD, Paul H. Brookes Publishing Co.
Opracowanie: Katarzyna Włodarczyk
Blog
DANE
KRS: 0000759988
|
NIP: 5170396028 |
REGON: 38194805700000
KONTO: 98114020040000390278282719
KONTAKT
ul. Okulickiego 2
36-060 Głogów Małopolski
tel. 660 197 119
generaacja@gmail.com