DANE

KRS: 0000759988

 

NIP: 5170396028


REGON: 38194805700000

 

KONTO: 98114020040000390278282719

KONTAKT

ul. Okulickiego 2
36-060 Głogów Małopolski     
           

 

 

 tel. 660 197 119

 

 generaacja@gmail.com

 

 

Symbol telefonu AAC i AT
symbol maila napisz do fundacji

Logo fundacji na rzecz AAC komunikacji wspomagającej i alternatywnej

Przycisk

Przycisk

Przycisk

16 września 2020
TUS w codziennym życiu ONLINE
 17.04.2021
Zapraszamy szkolenie prowadzone we współpracy z JATOJA i Katarzyną Walaszek!
 
Opowiemy o tym, w jaki sposób przekuć teorię treningu umiejętności społecznych w praktykę, uwzględniając podmiotowość każdego uczestnika, jego środowisko społeczne oraz zainteresowania.
 
Czas: 9.00-15.00
Koszt udziału: 250zł
 
Najbliższy termin:
17.04.2021
 
Zapisy:
 
Warsztat poprowadzą:
MAŁGORZATA KOWALCZYK
P edagog specjalny (oligofrenopedagog), trener umiejętności społecznych.15 lat doświadczenia w pracy zawodowej głównie z osobami ze spektrum autyzmu od dzieci w wieku przedszkolnym po dorosłych. Ukończyła dwuletnie Bazowe szkolenie z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej osób z autyzmem organizowane przez Fundację SYNAPSIS. Ukończyła kurs Pozytywnej Dyscypliny. W swojej pracy skupia się na wpływie rozwoju komunikacji na jakość życia osób z ASD i ich rodzin. Praktyk metody Kids’ Skills. Żona, mama dwóch energicznych chłopców.
 
KATARZYNA WALASZEK
o ligofrenopedagog, trener TUS, przez 9 lat współpracowała z Krajowym Towarzystwem Autyzmu, oddział Kraków, prowadząc zajęcia uspołeczniające dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu. Od ponad 5 lat prowadzi zajęcia TUS w JATOJA. Wspiera osoby ze spektrum autyzmu podczas spotkań grupowych i indywidualnych. Celem jej zajęć jest kształtowanie w uczestnikach pozytywnego obrazu siebie z uwzględnieniem ich cech osobowościowych. Wykorzystuje naturalne sytuacje, w których znajdują się uczestnicy, oraz zachodzące między nimi interakcje, do zwiększenia ich samowiedzy i poszukiwania sposobów pokonywania trudności, na jakie napotykają w relacjach z ludźmi. Stara się poznać każdego uczestnika, dostosowuje stosowane metody i techniki pracy do zainteresowań, doświadczeń oraz poziomu ich funkcjonowania poznawczego, społecznego i emocjonalnego. Podczas zajęć stwarza bezpieczną przestrzeń do dzielenia się swoimi trudnościami i sukcesami.
 
 

Blog