Kluczowe jest rozpoznanie funkcji jaką pełni dane zachowanie problemowe i nauczenia bardziej właściwego zachowania spełniającego tę samą funkcję przy pomocy AAC (Mirenda, 1997).
Zidentyfikuj funkcję danego zachowania.
Określ jaką wiadomością (akceptowalną dla wszystkich ludzi i w każdym otoczeniu) można je zastąpić.
Dopasuj strategię AAC, która umożliwi przekazanie tej wiadomości znanym i nieznanym rozmówcom.
Ucz nowego zachowania komunikacyjnego w sytuacji kontekstowo adekwatnej (wyłap zwiastuny trudnego zachowania, zanim się zamodeluj nowe zachowanie komunikacyjne i upewnij się, że zapewni ono osiągnięcie zamierzonego celu).
Opracowanie: Katarzyna Włodarczyk
Blog
DANE
KRS: 0000759988
|
NIP: 5170396028 |
REGON: 38194805700000
KONTO: 98114020040000390278282719
KONTAKT
ul. Okulickiego 2
36-060 Głogów Małopolski
tel. 660 197 119
generaacja@gmail.com