1. OPISUJ I KOMENTUJ
np. „Świetnie to powiedziałaś:….."
2. ODPOWIADAJ
adekwatnie i właściwie na to co dziecko zakomunikowało, nawet jeśli masz poczucie,
że nie to chciało powiedzieć.
3. ROZSZERZAJ
aby rozwinąć umiejętności komunikacyjne dziecka
* dziecko: „krakers”
*partner komunikacyjny: „Chcieć”+ „krakers”
* dziecko: „chcieć” + „cukierek”
*partner komunikacyjny: „Chcieć” + „czerwony” „cukierek”
*dziecko: „chcieć” + „iść” + „plac zabaw”
*partner komunikacyjny: „Chcieć” +”teraz”+ „iść” + „plac zabaw”
Opracowanie: „Communication Partners Booklet”
Katarzyna Włodarczyk
Blog
DANE
KRS: 0000759988
|
NIP: 5170396028 |
REGON: 38194805700000
KONTO: 98114020040000390278282719
KONTAKT
ul. Okulickiego 2
36-060 Głogów Małopolski
tel. 660 197 119
generaacja@gmail.com